Ελένη Μενεγάκη: Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς την Ελένη στα εξώφυλλα;

Γιατί πρέπει να την βλέπουμε 52 βδομάδες το χρόνο κρεμασμένη στα περίπτερα;
Ελένη Μενεγάκη: Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς την Ελένη στα εξώφυλλα;



«Σ έναν κόσμο που αλλάζει η Ελένη είναι το σταθερό σας ραντεβού». Αυτό το διαφημιστικό τιζεράκι για την εκπομπή της Ελένης, συνοψίζει μια μεγάλη αλήθεια. 

Όλα αλλάζουν: Εποχές, κυβερνήσεις, σύνορα κρατών, νοοτροπίες, μόδες κ.λ.π. Η Ελένη όμως όχι (Δεν ξέρω αν μπορεί, σίγουρα δεν θέλει και αυτή είναι μια άλλη κουβέντα). 
Και μαζί με την Ελένη περιφέρεται και κινείται ένα ολόκληρο Mediaκο σύμπαν.

Σαν το σκύλο που κυνηγάει την ούρα του χωρίς επιτυχία, έτσι και τα περιοδικά επαναλαμβάνουν το ίδιο μοτίβο και βρίσκουν παρηγοριά στο να έχουν την Ελένη ως κεντρικό άξονα της θεματολογίας τους,  κάθε, μα κάθε βδομάδα.

Η Ελένη στα εξώφυλλα των εβδομαδιαίων περιοδικών είναι μια τακτική που ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν με τη γέννηση των Hello και ΟΚ!. Και ξεκίνησε με το απλό «Η Ελένη πουλάει στα εξώφυλλα» για να καταλήξει σε μια πραγματική ομηρεία. Φτάσαμε να μην υπάρχει ούτε ένα τεύχος χωρίς έστω και μια μικρή αναφορά για εκείνη.

Κανείς δεν τολμούσε να σπάσει αυτή την τακτική. Η ζωή της παρουσιάστρια είναι σαν ένα ρεαλιτι που ξετυλίγεται στα εξώφυλλα. Η απουσία της απ’ το περιοδιό προμήνυε πτώση στις πωλήσεις, πανωλεθρία. Ή τουλάχιστον έτσι πιστεύαμε γιατί τελικά η πραγματικότητα αποδείχτηκε διαφορετική. Μια παρεξήγηση όμως μας άνοιξε τα μάτια, γιατί όλες οι μεγάλες ανακαλύψεις έτσι ξεκίνησαν, από ένα τυχαίο γεγονός!

Μια αντιπαράθεση ανάμεσα στην Ελένη Μενεγάκη και στην εκδότρια Έλενα Μακρή Λυμπέρη έγινε η αιτία να μπει εμπάργκο στην Ελένη και να εξοριστεί από το Hello και έτσι,μετά από  πολλά χρόνια κυκλοφόρησε -νομίζω το 4ο τεύχος στη σειρά- χωρίς να έχει την Ελένη στο εξώφυλλό του.

Και ως θαύμα οι πωλήσεις του περιοδικού δεν επηρεάστηκαν καθόλου,  κάτι που σημαίνει ένα και μόνο πράγμα: Μήπως ήρθε επιτέλους η εποχή που μπορούμε να ζήσουμε χωρίς τη Μενεγάκη στα εξώφυλλα; Το παράδειγμα του Hello έστω και μικρό αφήνει να φανεί μια ελάχιστη ελπίδα.

Δεν είναι εύκολο,  το καταλαβαίνω! Κι εγώ αν ήμουν διευθυντής περιοδικού σήμερα δεν θα έπαιρνα εύκολα μια τέτοια απόφαση.

Η Ελένη είναι μια βιομηχανία παραγωγής ειδήσεων: Η εκπομπή της, ο γάμος της με τον Γιάννη Λάτσιο, οι εγκυμοσύνες, οι εκπομπές,  το διαζύγιο, ο νέος της έρωτας, η δικαστική διαμάχη με τον Λάτσιο για την κοινή περιουσία, η εγκυμοσύνη.

Και η ροή ειδήσεων θα συνεχιστεί  φυσικά όλο το 2015, γιατί θα θέλουμε να δούμε αν η Ελένη αδυνάτισε γρήγορα μετά τη γέννα, να δούμε την πρώτη βόλτα του μωρού έστω και με πίξελ, τα πρώτα μπάνια στα Άχλα και πάει λέγοντας.

Δεν μπορείς να αγνοήσεις την Ελένη και δεν χρειάζεται κι όλας, αλλά δεν γίνεται να την κυνηγάς με υστερία και να την έχεις 52 βδομάδες το χρόνο στα εξώφυλλο. Είναι παράλογο,  είναι μια  συμπεριφορά σχεδόν εμμονική από τα media, που φοβούνται πώς θα έρθει το τέλος του κόσμου αν λείψει η Ελένη!

Δεν θα γίνει τίποτε. Ο μύθος της Ελένης δεν γκρεμίζεται έτσι εύκολα από τη μια μέρα στην άλλη, ακόμη και αν την αγνοήσουν παντελώς τα περιοδικά.
Και εννοείται πώς κανείς δεν το θέλει αυτό. Η Μενεγάκη είναι ότι πιο κοντά έχουμε στην Ελλάδα σε super star σουπερ σταρ. Ο κόσμος ενδιαφέρεται να μάθει τα πάντα για εκείνη και τη ζωή της, αλλά ελπίζουμε πώς θα ‘ρθει μια μέρα που δεν θα χρειάζεται κάθε εβδομάδα τα έντυπα να είναι όμηροι της. Ούτε και η ίδια δεν το  θέλει, πάω στοίχημα, ούτε επίσης αντέχει να βλέπει τόσο συχνά τον εαυτό της κρεμασμένο στα περίπτερα!